Převzetí do servisu

Máte již IdM řešení a nejste spokojeni se stávajícím dodavatelem? Nemohou anebo nechtějí podporovat vaše IdM řešení?

  • Nabízíme převzetí stávajícího IdM řešení do našeho servisu a provozu
  • Máme bohaté zkušenosti s implementací a správou různorodých IdM řešení
  • Disponujeme širokou škálou IdM profesionálů
  • Jsme schopně efektivně řešit vzniklé problémy a požadavky

Služby v rámci správy a podpory

  • Opravy chyb IdM řešení dle garantovaných podmínek
  • Údržba dokumentace
  • Manuální monitoring vybraných důležitých funkcí
  • Automatický monitoring
  • Aktualizace (na vyžádání)
  • Konzultace pracovníkům zákazníka v případě, že částečně zajišťuje podporu systému (aplikace) vlastními silami
  • Drobný rozvoj - změny v malém rozsahu (doplnění funkcí, změny vzhledu apod.) 

HelpDesk

Součástí správy a podpory IdM řešení našich zákazníků je i služba HelpDesk a garantovaná úroveň služby (SLA).